Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Ability to use basic information and communication technology tools (TIC), necessary for the exercise of their profession and for lifelong learning |
|
|
CC3
|
Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
BC13
|
|
Ability to integrate knowledge and face the complexity of formulating judgments based on information that, being incomplete or limited, include reflections on the social and ethical responsibilities linked to the application of your knowledge and judgments |
|
BC14
|
|
Ability to communicate effectively in a work environment. |
|
BC4
|
|
Ability to work effectively in a work environment. |
|
BC5
|
|
Capacity for analysis and synthesis. |
|
BC9
|
|
Ability to organize, plan and solve problems related to the navigation department. |
|
BC11
|
|
Ability to coordinate search and rescue operations. |
AJ4
|
|
|
Ability to establish on duty service systems and procedures. |
AJ5
|
|
|
Ability to analyse the measures to be taken in the event of a navigation emergency |
AJ9
|
|
|
Ability to watch and control compliance with legislative requirements and measures to ensure the safety of human life at sea, maritime security and the protection of the marine environment. |
AJ16
|
|
|
Ability to maintain the safety and security of the ship, crew and passengers, as well as the good state of operation of rescue, firefighting and other safety systems.
|
AJ17
|
|
|
Ability to develop contingency plans for fault control, and act effectively in such situations
|
AJ18
|
|
|
Ability to organize and manage medical care on board. |
AJ20
|
|
|
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
|
BC12
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
|
BC15
|
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
|
BC16
|
|
Capacidade para dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita nun idioma estranxeiro |
|
|
CC2
|
Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|
|
CC10
|
Capacidade para integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
|
|
CC11
|
Capacidade para a utilización das cualidades de liderado e xestión |
AJ19
|
|
|