Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Nautical Science and Naval Engines |
Grao en Náutica e Transporte Marítimo |
Subjects |
Management of Nautical Sport Installations |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Management of Nautical Sport Installations | Code | 631G01516 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A1 | Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo. |
A5 | Interpretación, análise e aplicación práctica dos fundamentos e Institucións de Dereito e Economía para administrar, xestionar e explotar o buque, a empresa marítima, o negocio marítimo e transporte, e a empresa náutico-deportiva. |
A45 | Capacidad para la gestión, dirección y control de empresas y actividades relacionadas con el ámbito marítimo. |
B1 | Aprender a aprender. |
B4 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo. |
B5 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 | Traballar de forma colaboradora. |
B12 | Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información. |
B19 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C10 | Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
|