Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas |
Grao en Náutica e Transporte Marítimo |
Asignaturas |
Xestión de Instalacións Náutico Deportivas |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión de Instalacións Náutico Deportivas | Código | 631G01516 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Traballos tutelados | O alumnado analizará o xurdimento e evolución da náutica deportiva e de recreo en España e Galicia, así como o desenvolvemento da planificación das instalacións náutico deportivas e o contexto socioeconómico no que se produciría. Para iso facilitarase ao alumnado unha serie de textos para a súa análise. Cos resultados obtidos elaborarán unha presentación para expoñer na aula. |
Esquemas | Trátase dunha actividade mediante a que se persegue a determinación, comparación e organización da normativa que regula a práctica da náutica de recreo e as instalacións náutico deportivas en Galicia e en España a través da elaboración dun esquema. |
Prácticas de laboratorio | Trátase de tres prácticas que se farán a bordo do motovelero Breogán IV consistentes na inspección e comprobación dos elementos de seguridade, loita contra incendios e prevención da contaminación así como das axudas á navegación e equipos de radiocomunicacións; dispoción da jarcia firme, da jarcia de labor e os elementos de amarre e fondeo e as comprobacións rutineiras que deben facer antes de que lle embarcación fágase á mar. |
Práctica de actividade física | Como parte de actividade organizaranse navegacións no motovelero Breogán IV e/ou as embarcacións de vela lixeira da aula Club. |
Portafolios do alumno | A través desta actividade o alumnado reflectirán os resultados das prácticas realizadas a bordo do Breogán IV e/ou as embarcacións de vela lixeira da aula Club. |
Traballos tutelados | Este traballo ten como finalidade comparar as instalacións náutico deportiva do porto da Coruña. O alumnado elaborará unha memoria co resultado da análise e exporá os mesmos nunha presentación oral na aula. |
Sesión maxistral | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Proba mixta | Realización dunha proba mixta |
Traballos tutelados | Consistirá no deseño dun plan de xestión e explotación dunha instalación náutico deportiva e a preparación dunha presentación oral para a exposición do mesmo. Como parte deste o alumnado terá que avaliar as tendencias, retos e oportunidades actuais do sector da náutica deportiva e de recreo. |
|