Teaching GuideTerm University College of Physiotherapy |
Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015) |
Subjects |
Family Intervention in Disability Situations |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Family Intervention in Disability Situations | Code | 651516013 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Multiple-choice questions | O exame é tipo test con 30 preguntas 3 tres alternativas de resposta na que so unha é a resposta correcta. Restan errores, de modo que, cada dous errores quitan un acerto. |
Simulation | O alumnado fará distintas escenificacións de casos propostos por eles/elas e outros propostos pola docente. Se avaliará o seu desempeño como profesionais e como clientes. Ademáis, contarán con exemplos de simulacións na plataforma Moodle. En Moodle, igualmente, se inclúe la rúbrica de avaliación do desempeño como profesionais y como membros de unha familia. |
Directed discussion | Realizarán as lecturas correspondentes á asignatura e que se indican no calendario que se proporciona ó comezar o cuadrimestre. Na clase, se debatirán ideas e conceptos relacionados coas lecturas e se proporcionarán oportunidades de interacción virtual. |
Workbook | Se proporciona a referencia de libros e artículos ou documentos e se indica qué día da semana deberán leelos e se exporán e debatirán na uala. Para a elaboración do portafolio e para a realización do exame, también deberán realizar lecturas. |
Student portfolio | O portafolios contén o traballo grupal centrado na intervención familiar. |
Guest lecture / keynote speech | As sesións maxistrales abordarán os contenidos da materia para os que antes o alumnado deberá ter lido o indicado na programación da asignatura. |
Introductory activities | As actividades iniciais se dedican a introducir a asignatura e a explorar as áreas que desexe trabajar o alumnado en xogos de roles, así como as súas áreas de interés dentro da asignatura, as súas expectativas e os seus coñecementos previos. |
|