Guía DocenteCurso Facultade de Fisioterapia |
Grao en Fisioterapia |
Asignaturas |
MARCO TEÓRICO DA FISIOTERAPIA E A REHABILITACIÓN FÍSICA |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | MARCO TEÓRICO DA FISIOTERAPIA E A REHABILITACIÓN FÍSICA | Código | 651G01006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 9 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | A2 A13 A19 C1 C5 | Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. A avaliación terá en conta a participación activa nas sesions docentes. A cualificación outorgarase entre un mínimo de 0 e un máximo de 3. |
5 |
Prácticas de laboratorio | A2 A3 A4 A13 A18 C3 C8 | Metodoloxía que permite que os estudantes aprendan efectivamente a través da realización de actividades de carácter práctico, tales como demostracións, exercicios, experimentos e investigacións. A avaliación terá en conta a participación activa na elaboración dos trabllos ademáis da súa exposición na clase. A cualificación outorgarase entre un mínimo de 0 e un máximo de 3. |
10 |
Proba mixta | A2 A3 A5 A6 A7 A9 A13 A14 A15 A16 A19 B1 B2 B3 B4 B5 C8 C9 | Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. A avaliación terá en conta responder axeitadamente as cuestións formuladas na proba. A superación da mesma conseguirase obtendo como mínimo 6 sobor de 10 puntos de media na proba. Cada cuestión valorarase de 0 a 10 puntos. |
65 |
Sesión maxistral | A1 A2 A3 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A17 A18 B1 B2 B3 B4 B5 C1 C4 C5 C8 C9 | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. A avaliación terá en conta a presentación dun pequeno resumo do tratado na aula o acabar a clase. A cualificación será de 0 no caso de non presentalo ou facelo mal e 1. |
5 |
Recensión bilbiográfica | A2 A17 | A recensión bibliográfica supón un proceso de lectura crítica dun libro, dun artigo, dunha tese ou dunha comunicación a un congreso. Como tal proceso comprende a lectura da obra, a análise do seu contido e unha crítica e valoración da mesma en relación á literatura existente sobre o tema. Unha recensión non supón un resumo da obra, nin unha mera análise do contido, pois o que lle outorga sentido e dimensión académica científica é a crítica que merece a xuízo do autor da recensión, en relación a outras obras coñecidas do mesmo ámbito ou en relación a súa propia experiencia. Se avaliará a súa presentación en tempo e forma ademáis de dada un dos apartados da mesma. A cualificación se axudicará entre un mínimo de 0 e un máximo de 3. |
15 |
Observacións avaliación | |||
A relación entre os contidos teóricos e prácticos establécese nun 75% para os teóricos e un 25% para os prácticos. Para poder optar a realizar el examen final (Prueba mixta), los/as Los/as estudiantes que tengan opción a Matrícula de Honra, para optar a |
|