Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Coñecer os principais trastornos psicopatolóxicos que teñen a súa orixe na infancia e na adolescencia. |
A32 |
Dominar os aspectos conceptuais e os recursos instrumentais para o recoñecemento, descrición, explicación e intervención sobre os trastornos do desenvolvemento. |
A54 |
Capacidade para estruturar o entorno físico e social para o desenvolvemento de oportunidades para a comunicación. |
A60 |
Promover actitudes de solidariedade, respecto e apoio para coas persoas con trastornos psicolóxicos. |
A66 |
Capacidade de análise e discusión en grupo de contidos teóricos e procedimentais. |
A83 |
Coñecer e dominar o acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
B3 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B4 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B5 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Traballar de forma colaborativa. |
B7 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B8 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B9 |
Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. |
B13 |
Ter compromiso ético. |
B16 |
Destreza e empatía nas relacións interpersoais. |
B17 |
Capacidade de organizar e planificar. |
B21 |
Capacidade de análise e síntese. |
B22 |
Aprender autonomamente, e motivarse para facelo de forma continuada. |
B25 |
Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
B26 |
Apreciar as distintas manifestacións da diversidade. |
B29 |
Adoptar unha actitude positiva e paciente. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |