Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Máster en Intervención Logopédica na Infancia e na Adolescencia |
Asignaturas |
Estratexias de Intervención Temperá nos Trastornos do Desenvolvemento |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Estratexias de Intervención Temperá nos Trastornos do Desenvolvemento | Código | 652425106 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A4 | Coñecer os problemas que se presentan no ámbito da intervención logopédica na atención temperá desde un punto de vista educativo. |
A6 | Coñecer os principais trastornos psicopatolóxicos que teñen a súa orixe na infancia e na adolescencia. |
A12 | Coñecer o significado e proxección científica e disciplinar da intervención temperá no contexto curricular da logopedia. |
|