Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Subjects |
Learning disabilities in Natural Sciencies |
Study programme competencies |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Learning disabilities in Natural Sciencies | Code | 652439024 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A5 | Ser capaz de demostrar unha comprensión sistemática dos procesos de innovación, orientación e avaliación educativa e o dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados coa mesma. |
A7 | Ser capaz de realizar unha análise crítica, avaliación e síntese de ideas novas e complexas. |
A9 | Ser capaz de aplicar os métodos e técnicas da avaliación de competencias profesionais como instrumentos de diagnóstico en orientación profesional. |
A16 | Elaborar documentos científicos a partir dos resultados da avaliación e investigación educativa. |
A22 | Capacidade de aplicar coñecementos teóricos relativos ó ensino das ciencias, tanto na investigación como na innovación e avaliación. |
A23 | Demostrar unha comprensión do marco teórico que debe dirixir e orientar a investigación e innovación no Ensino das ciencias, empregando rigorosamente os métodos empregados pola Didáctica das ciencias, así como as habilidades técnicas necesarias para dotarlle do rigor científico acorde á área de coñecemento. |
B1 | Capacidade de análise e síntese. |
B3 | Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
B4 | Traballar de forma colaborativa. |
B5 | Capacidade de organización e planificación. |
B6 | Capacidade de innovar (creatividade) dentro de contextos educativos formais e non formais. |
B8 | Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|