Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Intervention in Language, Speech, Hearing and Voice Disorders: from Theory to Clinical Practice | Code | 652498029 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Poden informar sobre os principios xerais da intervención nas dificultades da linguaxe e a comunicación. | AJ4 |
BJ2 BJ4 |
|
Poden describir as funcións da Intervención na área da linguaxe e a comunicación: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. | AJ4 |
CJ8 |
|
Son capaces de aplicar os modelos e as técnicas de intervención. | AJ4 AJ5 |
BJ4 |
CJ8 |
Poden describir as características diferenciais da intervención na linguaxe e a comunicación nos ámbitos familiar, escolar, clínico e asistencial. | AJ4 |
BJ4 |
CJ8 |
Son capaces de comprender unha intervención en trastornos o da linguaxe, falta, voz y audición. | AJ4 AJ5 |
BJ2 BJ4 |
CJ7 |
Son capaces de facer unha planificación estratéxica da intervención na área da linguaxe e a comunicación. | AJ5 |
BJ2 BJ4 |
CJ7 CJ8 |
Posúen os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións. | BJ2 BJ4 |
CJ7 CJ8 |
|