Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Subjects |
Inclusive education and educational psychology practice |
Assessment |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Inclusive education and educational psychology practice | Code | 652511201 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Long answer / essay questions | A8 B2 B8 C7 | Dado que pretendemos favorecer a capacidade de "aprender a aprender", non podemos cair na contradición dunha modalidade de avaliación incoherente coas metas que orientan este proxecto de docéncia. Se pretendemos fomentar a capacidade de reflexón crítica é preciso que as estratéxias e provas de avaliación que promovamos permitan comprovar até que ponto se mellorou na capacidade de análise e reflexón crítica sobre as perspectivas teóricas e práticas que estudamos durante o curso. Xa que logo, a avaliación terá en conta as seguintes cuestións: *** De maneira principal, valorara-se a participación nos debates no seio dos grupos e nos debates abertos sobre as leituras realizadas. ** As aportacións documentais e de investigación persoal realizadas durante o seminario * A proba de ensaio sobre a temática abordada na matéria. Este ensaio valorará especialmente a forma de argumentar de xeito coerente e coa adecuada fundamentación sobre un tema amplo, que cruza vários dos núcleos e temas desenvolvidos durante o curso. Para a realización deste ensaio póde-se utilizar todo o material bibliográfico de que se dispoña e notas persoais. |
60 |
Seminar | B2 B4 | Serán tomadas en conta na avaliación: a)A participación activa do alumnado nos diferentes temas de debate. As aportacións realizadas nas que se pon de manifesto a consulta dos materiais proporcionados ou de pesquisa persoal. b)A elaboración e análise de casos e a aportación creativa e informada na súa análise e nas propostas educativas de acción pedagóxica |
40 |
Assessment comments | |||
O alumnado con recoñecemento oficial de dedicación a tempo parcial e Recoméndase Débese facer En xeral, tanto para valorar os traballos, como a participación nos debates e o exame final terase en conta: Seguirase a normativa universitaria no que respecta á |
|