Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Desenvolver estratexias, técnicas e recursos para a prevención, detección e avaliación de necesidades específicas de atención educativa |
AJ9 AJ11 AJ13
|
|
|
Redactar, presentar, defender informes e outros documentos básicos que contribúan a unha óptima comunicación en contextos multidisciplinares |
AJ11
|
|
|
Ser capaz de deseñar, desenvolver e avaliar procesos de investigación educativa, utilizando os métodos máis apropiados á natureza do problema, á finalidade da investigación e os criterios científicos máis adecuados, con especial énfase nos procesos de investigación na aula |
AJ13
|
|
|
Capacidade de creatividade e innovación |
|
BC1
|
|
Capacidade de resolución de problemas |
|
BC3
|
|
B4 Capacidade de aplicar coñecementos na práctica psicopedagóxica |
|
BC4
|
|
Capacidade para expoñer as ideas elaboradas, de forma oral e escrita |
|
BC5
|
|
Traballar de forma colaborativa |
|
BC7
|
|
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
|
BC9
|
|
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BC10
|
|
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BC12
|
|
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
|
BC13
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autó |
|
|
CC1
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
|
|
CC8
|