Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa |
Subjects |
Values??. equality and culture of mediation in socio-educational contexts |
Assessment |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Values??. equality and culture of mediation in socio-educational contexts | Code | 652512216 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Long answer / essay questions | B12 C7 | Pretende determinar os logros do alumnado en termos obxectivos e avaliar de xeito directo e individual a capacidade de análise, a expresión e a organización de ideas relativas aos contidos da materia. | 70 |
Critical bibliographical | C4 | Comprende ademáis da lectura dunha obra, a análise do seu contido, unha crítica e a posterior valoración da mesma. | 15 |
Oral presentation | C8 | Exposición de traballos, individuais ou colectivos dinate do grupo de referencia, procurando tirar conclusións sobre a problemática investigada, documento ou experiencia abordada. | 15 |
Assessment comments | |||
A asistencia ás clases é imprescindible. O límite de asistencia mínimo é do 80%. Calquera circunstancia persoal que poida alterar o seguimento da materia por parte do alumnado deberá ser comunicada para a súa oportuna consideración. As faltas de asistencia habituais non precisan ser xustificadas mentres non excedan o 20% do total. Os traballos individuais (entre os que se considera a proba de ensaio) terán un valor do 60% na nota final e os traballos realizados en grupo computarán un 40%. |
|