Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Didácticas Específicas |
Subjects |
Internships (Prácticum) |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Internships (Prácticum) | Code | 652513202 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Capacidade de aplicar coñecementos teóricos relativos ás Didácticas Específicas, tanto á investigación como á innovación e a avaliación. | AJ7 |
||
Ensaiar e avaliar formulacións de ensino disciplinares ou interdisciplinares en contextos educativos reais, e promover propostas de mellora en relación cos resultados obtidos. | AJ9 |
||
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. | BJ2 |
||
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permita continuar estudando dun modo que terá que ser en boa medida autodirixido ou autónomo. | BJ5 |
||
Capacidade de análise e síntese. | BJ6 |
||
Capacidade de adaptación a situacións novas. | BJ7 |
||
Traballar de forma autónoma e con iniciativa. | BJ8 |
||
Capacidade de organización e planificación en ámbitos educativos disciplinares e interdisciplinares. | BJ10 |
||
Capacidade de innovar (creatividade) dentro de contextos educativos escolares e non escolares. | BJ11 |
||
Comportarse con ética e responsabilidade social e ambiental como docente e/ou investigador. | BJ12 |
||
Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. | BJ13 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | CJ4 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | CJ7 |
|