Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares |
Subjects |
Qualitative Research in Education |
Assessment |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Qualitative Research in Education | Code | 652536004 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Case study | B3 C7 C8 | Rigor na análise dos elementos do caso. Coherencia co tipo de estratexia a seguir. Resposta ós elementos clave que se presentan en cada caso. Respostas argumentadas. | 40 |
Supervised projects | B1 B3 B4 B17 B18 C1 C2 C3 | Elaboración dun discurso argumentado. Identificación dos puntos clave do tema de estudio. Cumprimento das normas de redacción e de citación bibliográfica. | 40 |
Document analysis | A12 B1 B4 B17 B18 C1 C2 C3 | Selección das ideas principales e análise crítica dos argumentos e propostas. | 20 |
Assessment comments | |||
A UDC regula a matrícula de estudiantes a tempo parcial, criterios que deben ser tidos en cuenta polos docentes de cada materia. Así pois, será necesario que o alumnado con este tipo de réximen de dedicación, informe ó profesorado para que se poida concretar de mutuo acuerdo o sistema de ensino-aprendizaje personalizado que se vai implementar en cada caso. |
|