Crise ecosocial e crise de coidados a súa repercusión nas funcións directivas nas institucións educativas. |
-Cambios sociopolíticos, culturais, económicos e tenolóxicos relacionados coa crise ecosocial e a crise de coidados e a súa repercusión no ámbito educativo e socioeducativo.
- Retos da dirección educativa: cultura escolar e produción de coñecemento colectivo na promoción da democracia global, a igualdade de xénero, a diversidade sexual e da xustiza social e curricular.
|
A investigación-acción participativa IAP: conceptualización, características, propósitos e perspectivas. |
-Conceptualización da IAP, cuestións esenciais e perspectivas: feminismo, ecofeminismo, decolonialismo, interseccionalidade, perspectivas postcríticas, etc.
-Proxectos e experiencias de IAP en diversos escenarios e ámbitos de acción.
|
Planificación, desenvolvemento e difusión da investigación-acción participativa e a innovación educativa comprometida coa xustiza social global e a perspectiva de xénero |
- Cartografía social do cambio e da innovación en educación desde posturas postcríticas, ecofeministas e decolonialistas
- Metodoloxía da investigación-acción: planificación e desenvolvemento de estratexias de IAP que promoven formas auténticas de innovación
- Metodoloxía de fotovoz, xustiza reproductiva e alfabetización menstrual crítica.
|