Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
E1: Examinar e interpretar a normativa aplicable aos centros docentes. |
A4 |
E4: Detectar necesidades de formación continua e propiciar respostas a nivel institucional como requisito asociado á mellora educativa. |
A5 |
E5: Xustificar, planificar, propoñer e desenvolver programas de mellora da convivencia nos centros docentes. |
A6 |
E6: Desenvolver, entre as propostas de boas prácticas, un liderado acorde coas necesidades dos centros educativos. |
A8 |
E8: Redactar, presentar e defender proxectos de investigación e informes, memorias, regulamentos, así como outros documentos básicos que contribúan a organizar a acción escolar. |
A13 |
E13: Promover procesos de investigación-acción nos centros docentes e desenvolver a innovación educativa. |
A14 |
E14: Xustificar a organización dos centros escolares por proxectos. |
A18 |
E18: Organizar os recursos humáns, espaciais e temporais dos centros docentes. |
A20 |
E20: Desenvolver a xestión económica e administrativa dun centro docente. |
A21 |
E21: Valorar as habilidades sociais e emocionais na xestión dos centros docentes. |
A23 |
E23: Desenvolver a autonomía, transparencia e rendición de contas nos centros docentes. |
A28 |
E28: Argumentar a xestión por procesos nos centros docentes. |
A32 |
E32: Definir obxectivos, tendo en conta os recursos e a organización dos centros docentes. |
A34 |
E34: Describir situacións que suceden nun centro docente en relación coa súa dirección. |
A36 |
E36: Establecer un compromiso ético deontológico a través dunha vinculación consecuente cos valores éticos da institución e institucionais e xestionar o centro de acordo cos principios éticos coherentes cun sistema democrático. |
A37 |
E37: Coñecer as políticas, os modelos e as prácticas igualitarias de calidad e innovación educativa, para poder implementalas e promovelas nas institucións educativas. |
A38 |
E38: Analizar e interpretar desde técnicas multinivel os caracteres máis relevantes dos sistemas educativos, desde un contexto transnacional global que permita comparacións complexas no ámbito da dirección e supervisión educativa. |
A39 |
E39: Dispoñer dos marcos teóricos das políticas internacionais de educación, que posibiliten unha eficaz transferencia de boas prácticas para o sistema educativo español. |
B1 |
CB6: Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, en moitas ocasións nun contexto de investigación. |
B3 |
CB8: Que o estudiantado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB9: Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B6 |
G1: Analizar, organizar, xestionar e interpretar a información e a toma de decisións. |
B10 |
G5: Organizar, xestionar e coordinar un centro docente. |
B11 |
G6: Controlar e supervisar centros educativos. |
B13 |
G8: Comunicar obxectivos e estratexias educativas. |
C1 |
T1: Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas línguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
T3: Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercizo da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
T4: Desenvolverse para o exercizo dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humáns e a perspectiva de xénero. |
C5 |
T5: Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
T7: Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
T8: Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |