Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares
 Subjects
  The Historical Construction of the Educational System: Educational Policies, Reforms and School Mana
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
A1E1: Examinar e interpretar a normativa aplicable aos centros docentes. A4 E4: Detectar necesidades de formación continua e propiciar respostas a nivel institucional como requisito asociado á mellora educativa. A5 E5: Xustificar, planificar, propoñer e desenvolver programas de mellora da convivencia nos centros docentes. A6 E6: Desenvolver, entre as propostas de boas prácticas, un liderado acorde coas necesidades dos centros educativos. A8 E8: Redactar, presentar e defender proxectos de investigación e informes, memorias, regulamentos, así como outros documentos básicos que contribúan a organizar a acción escolar. A13 E13: Promover procesos de investigación-acción nos centros docentes e desenvolver a innovación educativa. A14 E14: Xustificar a organización dos centros escolares por proxectos. A18 E18: Organizar os recursos humáns, espaciais e temporais dos centros docentes. A20 E20: Desenvolver a xestión económica e administrativa dun centro docente. A21 E21: Valorar as habilidades sociais e emocionais na xestión dos centros docentes. A23 E23: Desenvolver a autonomía, transparencia e rendición de contas nos centros docentes. A28 E28: Argumentar a xestión por procesos nos centros docentes. A32 E32: Definir obxectivos, tendo en conta os recursos e a organización dos centros docentes. A34 E34: Describir situacións que suceden nun centro docente en relación coa súa dirección. A36 E36: Establecer un compromiso ético deontológico a través dunha vinculación consecuente cos valores éticos da institución e institucionais e xestionar o centro de acordo cos principios éticos coherentes cun sistema democrático. A37 E37 :Coñecer as políticas, os modelos e as prácticas igualitarias de calidad e innovación educativa, para poder implementalas e promovelas nas institucións educativas. A38 E 38 : Analizar e interpretar desde técnicas multinivel os caracteres máis relevantes dos sistemas educativos, desde un contexto transnacional global que permita comparacións complexas no ámbito da dirección e supervisión educativa. A 39 E39 : Dispoñer dos marcos teóricos das políticas internacionais de educación, que posibiliten unha eficaz transferencia de boas prácticas para o sistema educativo español. B1 CB6: Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, en moitas ocasións nun contexto de investigación. B3 CB8: Que o estudiantado sexa capaz de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. B4 CB9: Que o estudantado saiba comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. B6 G1 :Analizar, organizar, xestionar e interpretar a información e a toma de decisións. B10 G5: Organizar, xestionar e coordinar un centro docente. B11 G6: Controlar e supervisar centros educativos. B13 G8: Comunicar obxectivos e estratexias educativas. C1 T1: Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas línguas oficiais da comunidade autónoma. C3 T3: Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercizo da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C4 T4: Desenvolverse para o exercizo dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humáns e a perspectiva de xénero. C5 T5: Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. C7 T7: Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. C8 T8: Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. AC1
AC4
AC5
AC6
AC8
AC13
AC14
AC18
AC20
AC21
AC23
AC28
AC32
AC34
AC36
AC37
AC38
AC39
BC1
BC3
BC4
BC6
BC10
BC11
BC13
CC1
CC3
CC4
CC5
CC7
CC8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes