Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Psicopatoloxía da Linguaxe e Trastornos no Desenvolvemento da Linguaxe e da Comunicación | Código | 652546001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Identificar a variedade de trastornos en: o desenvolvemento da linguaxe oral e escrita asociado a outros trastornos específicos da linguaxe, da fluidez e da fala. | AI1 |
BI1 BI3 BI4 BI5 |
CI5 |
Seleccionar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación | AI11 |
BI3 BI5 |
CI2 CI3 CI5 |
Discutir críticamente as publicacións científicas | AI11 |
BI1 BI4 BI5 |
CI1 CI2 CI3 CI4 CI5 |
Investigar sobre factores causais e determinantes dos trastornos da linguaxe e a comunicación | AI11 |
BI1 BI3 BI5 |
CI2 CI3 CI4 CI5 |
Integrar as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. | AI11 |
BI1 BI3 BI5 |
CI2 CI3 CI4 CI5 |
Comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades. | AI8 AI11 |
BI1 BI3 BI4 BI5 |
CI1 CI2 CI4 CI5 |
Deseñar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipótesis e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e o seu consecuente análise e discusión. | AI1 AI8 AI11 |
BI1 BI3 BI5 BI6 |
CI1 CI2 CI3 CI5 |
Ilustrar adecuadamente os resultados dunha investigación. | AI8 AI11 |
BI1 BI3 BI4 BI6 |
CI1 CI2 CI3 CI4 CI5 |
Validar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. | AI1 |
BI1 BI2 BI3 BI4 BI6 |
CI1 CI2 CI3 CI4 CI5 |
Integrar os coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuizos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuizos. | AI1 AI11 |
BI1 BI2 BI3 BI5 BI6 |
CI2 CI3 CI4 CI5 |
Adaptar coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a menudo nun contexto de investigación. | AI1 AI4 AI8 AI11 |
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI6 BI7 |
CI1 CI2 CI3 CI4 CI5 |
Defender a importancia da cultura emprendedora e coñecer s medios ao alcance das persoas emprendedoras. | AI1 AI4 AI8 |
BI1 BI2 BI3 BI4 BI5 BI6 BI7 |
CI1 CI2 CI3 CI4 CI5 |
Realizar unha rehabilitación da linguaxe e a comunicación ao longo do ciclo vital. | AI1 AI4 |
BI2 BI3 BI4 BI5 BI6 |
CI1 CI2 CI3 CI4 CI5 |
|