Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Intervention in Alterations of Language, Speech, Hearing and the Voice: from Theory to Clinical Prac | Code | 652546017 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences | ||
Poden informar sobre os principios xerais da intervención nas dificultades da linguaxe e a comunicación. | AR3 AR6 AR8 AR9 AR11 |
BR2 BR3 BR4 |
CR1 CR2 CR3 CR5 |
Poden describir as funcións da Intervención na área da linguaxe e a comunicación: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. | AR3 AR6 AR8 AR9 AR11 |
BR2 BR3 BR4 |
CR1 CR2 CR3 CR5 |
Son capaces de aplicar os modelos e as técnicas de intervención. | AR3 AR6 AR8 AR9 AR11 |
BR2 BR3 BR4 |
|
Poden describir as características diferenciais da intervención na linguaxe e a comunicación nos ámbitos familiar, escolar, clínico e asistencial. | AR3 AR6 AR8 AR9 AR11 |
BR2 BR3 BR4 |
|
Son capaces de comprender unha intervención en trastornos o da linguaxe, falta, voz y audición. | AR3 AR6 AR8 AR9 AR11 |
BR2 BR3 BR4 |
|
Son capaces de facer unha planificación estratéxica da intervención na área da linguaxe e a comunicación. | AR3 AR6 AR8 AR9 AR11 |
BR2 BR3 BR4 |
|
Posúen os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións. | AR3 AR6 AR8 AR9 AR11 |
BR2 BR3 BR4 |
|