Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
2 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Tecnoloxía |
Subjects |
Didactics of the Technology in the secondary education |
Learning aims |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Didactics of the Technology in the secondary education | Code | 652602221 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 4 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences | ||
Coñecer e valorar as materias de tecnoloxía coma un conxunto de compoñentes: científico, técnico, metodolóxico, de representación gráfica, económico, social, cultural e histórico. | AJ15 AJ19 |
CC7 |
|
Coñecer, empregar e valorar as diferentes metodoloxías activas coma un medio para acadar os obxectivos didácticos. | AJ21 |
CC3 |
|
Coñecer a metodoloxía propia da aprendizaxe por proxectos (en particular o "método de proxectos"), realizando una correcta planificación que teña en conta os diferentes factores que interveñen no proceso de E-A. | AJ15 AJ19 AJ21 |
CC3 CC7 |
|
Coñecer os fundamentos do método de análise e realizar unha correcta planificación, tendo en conta os diferentes factores que interveñen no proceso de E-A. | AJ15 AJ19 AJ21 |
CC3 CC7 |
|
Adaptar a metodoloxía empregada na aula aos contidos, ao alumnado e á fase de E-A, co obxectivo de conseguir aulas motivadoras, variadas e activas, afastadas do modelo tradicional e convertendo ao alumnado en construtor do seu propio coñecemento. | AJ15 AJ19 AJ21 |
CC3 |
|
Identificar as diferentes actividades que se poden realizar na aula para planificalas e aplicalas axeitadamente. | AJ19 AJ21 |
CC3 |
|
Elaborar actividades para aplicar nas diferentes situacións didácticas adaptándoas correctamente ao proceso de E-A, secuenciandoas e temporalizandoas segundo criterios pedagóxicos e didácticos. | AJ21 |
CC3 CC7 |
|
Coñecer os diferentes recursos dos que se dispoñen, tanto na aula como no centro para poder dispoñer deles planificando o seu uso de maneira pedagóxica e axeitada ás actividades. | AJ21 |
CC3 CC7 |
|
Incoporar as TIC nas actividades de aula para darlle ao alumno un papel activo no proceso de E-A e contribuír á adquisición das competencias básicas. | AJ23 |
CC3 |
|
Desenvolver criterios para a creación de agrupamentos na aula en función das necesidades do alumnado e do proceso de E-A. | AJ19 |
CC7 |
|
Coñecer e deseñar procedementos de avaliación seleccionando os instrumentos máis idóneos para cada momento do proceso de E-A, valorando as estratexias a empregar para corrixir e reorientar o proceso educativo. | AJ24 |
CC7 |
|