Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral |
Asignaturas |
Traballo fin de Mestrado |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Traballo fin de Mestrado | Código | 652606607 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Presentación oral | C1 C3 | Presentación e defensa • Calidade nos medios e/ou materiais de apoio. • Selección e síntese da información • Utilización de vocabulario profesional. • Utilización da lingua galega con calidade lingüística •Argumentación na defensa |
15 |
Traballos tutelados | A1 A3 A4 A8 A10 A13 A14 A15 A16 A18 A19 A20 A21 A23 A24 A25 A26 A29 A30 A33 C1 C3 C4 C6 C7 C8 | Cuestións formais (5%) • Claridade expositiva e organización da información • Marxes, identificación das táboas, diferenciación tipográfica dos distintos apartados e subapartados. • Pertinencia dos anexos Fundamentación teórica e legal (30%) • Suficiencia e profundidade do marco teórico •Incorporación das achegas/temáticas abordadas nas materias do mestrado. •Bibliografía actualizada e refrenciada conforme ás normas APA 6ª edición. •Análise e valoración crítica das prescricións normativas e curriculares que aplicables a proposta • Orixinalidade na presentación da temática Proposta (40%) • Contextualización (centro, alumnado, currícular) • Nivel de concreción e formulación de obxectivos e contidos • Nivel de concreción (desenvolvemento das actividades e coherencia coa propasta metodolóxica ...) • Nivel de concreción da proposta de avaliación (construción de instrumentos, participación do alumnado, criterios de cualificación, avaliación da proposta...) • Viabilidade da proposta atendendo a súa contextualización. • Relación e coherencia coa fundamentación teórica e normativa Valoración persoal e conclusións (10%) • Relación das conclusións cos obxectivos do TFM. • REflexión sobre as competencias adquiridas e os ámbitos de mellora profesional. •Grao de integración dos coñecementos coseguidos nas distintas materias do mestrado Utilización da lingua galega con calidade lingüística Utilización da lingua inclusiva |
85 |
Observacións avaliación | |||
RÚBRICA PARA A AVALIACIÓN Os criterios de avaliación e cualificación detállanse nunha matriz de valoración que se pode consultar en moodle UTILIZACIÓN DA LINGUA GALEGA A utilización da lingua galega coa calidade requirida no documento escrito e na presentación pode incrementar a cualificación até un punto. REQUISITOS PARA PODER PARA PRESENTAR O TFM O TFM só se pode presentar tendo a totalidade das materias do mestrado aprobadas. CONVOCATORIAS/OPORTUNIDADES , TRIBUNAIS E DEFENSA O alumnado disporá dunha convocatoria con dúas oportunidades. A primeira oportunidade é a principios de xullo e a segunda en setembro. No documento marco poden consultarse toda a información relativa ao procedemento e as datas. ESte documento está accesible na web da Facultade e en moodle. Para a avaliación dos TFM tribunais formados por tres persoas titulares e unha ou dúas suplentes. Os membros dos tribunais son docentes do Mestrado, dous deles imparten as materias específicas do itinerario de FOL. A dirección do TFM non pode formar parte dos tribunais que xulguen os TFM do alumnado que titorizou. UTILIZACIÓN DA LINGUAXE INCLUSIVA E DA CITACIÓN XUSTA Co obxectivo de visibilizarmos as autoras nas referencias bibliográficas, recoméndase utilizar a citación xusta, para a que se poden consultar as seguintes fontes:
|
|