Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Learning and education of the modules of formation(training) and labour orientation | Code | 652606621 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 12 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Analizar o organigrama dos centros onde se imparte a FP e as funcións do departamento de FOL | AJ18 AJ19 |
||
Analizar o currículo dos módulos da especialidade de FOL e valorar as ausencias e potencialidades para formar persoas cun pensamento crítico activista sobre as desigualdades de xénero e a precarización laboral. | AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5 AJ8 AJ13 AJ14 AJ15 AJ16 AJ17 AJ18 AJ19 AJ20 AJ21 AJ22 AJ23 AJ24 AJ25 AJ26 AJ27 AJ30 AJ34 |
CC1 CC3 CC5 CC6 CC7 |
|
Analizar e valorar a normativa aplicable á actividade docente na FP e trasladala á planificación dos módulos da especialidade. | AJ8 AJ10 AJ14 AJ15 AJ16 AJ18 AJ19 AJ20 AJ21 AJ25 AJ26 AJ27 AJ30 |
CC3 CC4 |
|
Utilizar as TIC para a aprendizaxe profesional e integralas nos procesos de ensino e aprendizaxe. | AJ13 AJ14 AJ15 AJ16 AJ20 AJ25 AJ26 AJ27 AJ32 |
CC4 CC7 |
|
Identificar as funcións do profesorado de FOL. | AJ15 AJ17 AJ18 |
CC6 |
|
Describir o sistema de acceso a función docente no ensino público e privado e os requirimentos esixidos | AJ16 AJ29 |
||
Deseñar unha programación dun dos módulos da especialidade e unha unidade didáctica da programación, contextualizadas a nivel de centro e de alumnado, viables e coherentes co marco teórico e curricular. | AJ20 AJ21 AJ22 AJ23 |
CC3 CC6 CC7 |
|
Integrar o enfoque de xénero nas programacións e nas unidades didácticas e valorar a súa importancia para acadar a equidade de xénero. | AJ15 AJ16 AJ17 AJ18 AJ19 AJ20 AJ24 AJ25 AJ26 AJ27 AJ30 AJ33 |
CC4 CC5 CC7 |
|
Elaborar a fundamentación teórica e legal, analizando e valorando as bases legais e os obxectivos do desenvolvemento sostible aplicables á materia ou módulo e á etapa educativa. | AJ1 AJ2 AJ3 AJ4 AJ5 AJ8 AJ10 AJ13 AJ14 AJ19 AJ23 AJ24 AJ25 AJ27 AJ28 AJ29 AJ30 |
CC4 CC6 CC8 |
|
Valorar as posibilidades dos módulos da especialidade para a construción dun pensamento crítico e activista e reflectir esta perspetiva na súa planificación. | AJ6 AJ13 AJ14 AJ15 AJ16 AJ17 AJ18 AJ19 AJ20 AJ21 AJ22 AJ23 AJ24 AJ25 AJ26 AJ27 AJ30 |
CC3 CC4 CC5 CC6 CC7 |
|