Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Complementary contents for the Galician and Spanish education of the literature | Code | 652608812 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 4 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer o valor formativo e cultural das literaturas galega e castelá | AJ1 AJ6 AJ13 AJ15 AJ16 AJ17 AJ19 |
CC1 |
|
Coñecer os contidos que se cursan en ensino secundario e bacharelato nas materias de lingua e literatura galega e lingua e literatura castelá. | AJ6 AJ13 AJ15 AJ16 AJ17 AJ19 |
CC1 |
|
Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias lingua e literatura galega e lingua e literatura castelá, así como as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. | AJ3 AJ6 AJ13 AJ15 AJ16 AJ17 AJ19 AJ21 AJ25 AJ33 |
CC1 CC4 CC7 |
|
Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos para as materias de literaturas galega e castelá. | AJ7 AJ13 AJ21 AJ27 AJ32 AJ33 |
CC1 CC6 |
|
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito das literaturas galega e castelá. | AJ3 AJ11 AJ15 AJ19 AJ25 AJ32 AJ33 AJ35 |
CC1 CC4 CC8 |
|
Saber analizar a historia da literatura desde unha perspectiva contextual, considerando as condición históricas e sociais particulares que condicionaron as posibilidades de manifestación literaria no caso dos homes e das mulleres. | AJ3 AJ8 AJ10 AJ13 AJ14 AJ15 AJ16 AJ17 AJ19 AJ21 AJ25 AJ26 AJ27 AJ32 AJ33 AJ35 |
CC1 CC4 CC6 CC7 CC8 |
|
Identificar e comprender como a literatura escrita por mulleres ten modificado o canon literario ao incorporar unha visión, unha voz e unha escrita propias. | AJ3 AJ8 AJ10 AJ13 AJ14 AJ15 AJ16 AJ17 AJ19 AJ21 AJ25 AJ26 AJ32 AJ33 AJ35 |
CC1 CC4 CC6 CC7 CC8 |
|
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das literaturas galega e castelá e expor alternativas e solucións. | AJ13 AJ19 AJ25 AJ26 AJ27 AJ33 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 |
|
Ser quen de producir textos escritos, debidamente elaborados e ordenados, en que se apliquen os coñecementos adquiridos, se ofreza unha síntese, se contrapoñan puntos de vista ou teorías..., sempre cunha visión crítica e reflexiva. | AJ19 AJ21 AJ25 AJ26 AJ27 AJ33 AJ35 |
CC1 |
|
Saber realizar unha análise crítica da literatura e os discursos como un medio de construción da feminidade e da masculinidade, así como dos roles e estereotipos de xénero asociados a estas identidades nas diferentes épocas. | AJ3 AJ8 AJ10 AJ11 AJ14 AJ15 AJ18 AJ21 AJ25 AJ27 AJ34 AJ35 |
CC1 CC4 CC6 CC7 |
|