Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
6 Mestrado Universitario en profesorado de Educación Secundaria: Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá |
Asignaturas |
Innovación docente |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Innovación docente | Código | 652608E41 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Primeiro | Obrigatoria | 2 | |||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender que a innovacióntrascende a especificidade de cada área de coñecemento e busca superar as tradicionais barreiras entre profesorado, profesorado e alumnado, entre centro educativo e comunidade e entre a “escola” e a vida | AP3 AP8 AP9 AP20 AP21 AP26 AP33 AP34 |
CM3 CM4 CM6 CM8 |
|
Asociar a innovación con a investigación permanente para incorporar os retos que teñe a humanidade e o noso planeta dende a xusticia social global: o cambio climático e a pandemia, o xiro dixital, a brecha de participación e a democratización do coñecemento, a igualdade de xénero, a diversidade e a interculturalidade. | AP3 AP8 AP9 AP20 AP21 AP26 AP33 AP34 |
CM3 CM4 CM6 CM8 |
|
Concebir a innovación educativa como unha actitude profesional imprescindible para respostar ás esixencias formativas ante o reto da crise ecosocial e a pandemia e aplicar a "sustancia espiritual" das tecnoloxías dixitais o ensino. | AP3 AP8 AP9 AP20 AP21 AP26 AP33 AP34 |
CM3 CM4 CM6 CM8 |
|