Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras |
Asignaturas |
Metodoloxía do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira |
Metodoloxías |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Metodoloxía do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira | Código | 652609923 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Aprendizaxe colaborativa | Traballo grupal na aula ou fóra dela. Tamén, no entorno virtual. |
Discusión dirixida | Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. Haberá un debate participativo en torno a cada un dos métodos de E/A |
Sesión maxistral | Exposición por parte do/a profesor/a de contidos teóricos e de actividades prácticas sobre metodoloxía de ensino-aprendizaxe |
Lecturas | Lecturas diversas, obrigatorios ou voluntarias (indicarase no seu momento) que deben ou poden facer os alumnos e alumnas fóra da aula. |
Portafolios do alumno | É unha carpeta ou arquivador ordenado por seccións, debidamente identificadas ou etiquetadas, que contén os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno nun período de tempo. |
Presentación oral | Proba oral, individual ou grupal (4 alumnos por grupo, máximo), que forma parte da avaliación final da materia. Deberá ser en inglés e ter o apoio dun sistema de exposición en pantalla, por exemplo, Powerpoint, ou as presentacións de prezi.com |
|