Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
9 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Música |
Subjects |
Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: os Fins e os Contidos do Curriculum |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: os Fins e os Contidos do Curriculum | Code | 652610A21 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 4 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Perspectivas e concepcións da Educación Musical. | - Comprender a percepción e a expresión musical nas diferentes etapas educativas. - Coñecer e aplicar críticamente os diversos aspectos da didáctica da música nos diferentes contidos curriculares. |
Análise crítico sobre o que conta como coñecemento musical e a súa selección no curriculum. | - A noción de currículum. - Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español. - Competencias clave en Música en Secundaria, Bacharelato e Grao Medio de Conservatorio. - Análise dos bloques temáticos do curriculum de Música en Educación Secundaria, Bacharelato e Grao Medio de Conservatorio. |
Do curriculum prescrito para Música á programación del aula. | - Qué e a programación de aula? Criterios para a súa elaboración. - Qué son as unidades didácticas. Criterios para a súa elaboración: obxectivos, contidos, metodoloxía, avaliación. - Directrices para aprender a deseñar e programar curricularmente o ensino da música. - Adaptaciones curriculares en el área de música. |
|