Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
9 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Música |
Asignaturas |
Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: os Fins e os Contidos do Curriculum |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: os Fins e os Contidos do Curriculum | Código | 652610A21 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe servizo | A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A25 A26 A27 A28 A30 C1 C2 C4 C6 C7 C8 | Fundamentación curricular dunha Unidade Didática (deseño transversal do módulo específico) (Prfa. Rocío Chao): - Entrega por escrito a través da aula virtual (moodle). - Efectuarase unha única entrega por grupo de traballo. - Valorarase independentemente a implicación de cada un dos membros do grupo. |
20 |
Análise de fontes documentais | A17 A18 A19 A24 A26 A28 | Análise do currículum de educación secundaria (Prf. Vicente Castro): - Entrega por escrito a través da aula virtual (moodle). - Efectuarase unha única entrega por grupo de traballo. - Valorarase independentemente a implicación de cada un dos membros do grupo. |
30 |
Traballos tutelados | A21 A25 C3 C8 | Desenvolvemento dunha Unidade Didáctica en grupos de traballo (Prfa. Rocío Chao): - Entrega por escrito a través da aula virtual (moodle). - Efectuarase unha única entrega por grupo de traballo. - Valorarase independentemente a implicación de cada un dos membros do grupo. |
30 |
Presentación oral | C1 C2 C3 | Exposiciónda análise curricular (Prf. Vicente Castro): - Valorarase independentemente a exposición de cada un dos membros do grupo. |
20 |
Observacións avaliación | |||
Para superar a asignatura é necesario aprobar cada un Como consideración xeral, terase especialmente en conta, tanto nos exames como nos traballos, as deficiencias ortográficas de puntuación e acentuación, así como unha redacción inconexa ou inadecuada, deficiente presentación, excesivo número de tachaduras, etc. Todo elo suporá a redución de puntos sobre a nota obtida. No caso Farase Débese Segundo se recolle nas distintas normativas de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, utilizarase bibliografía de autores/as de ambos sexos, propiciarase a intervención en clase de alumnos e alumnas...) Segundo o establecido na " NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO E A PERMANENCIA E A PROGRESIÓN DOS ESTUDANTES DE GRAO E MÁSTER UNIVERSITARIO NA UNIVERSIDADE DA CORUÑA (aprobada polo Consello Social do 04/05/2017): |
|