Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Psychology of Learning in Educational Contexts |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Psychology of Learning in Educational Contexts | Code | 652G01007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Student portfolio | A1 A4 A5 A6 B1 B5 B11 C4 C6 C7 | Carpeta de actividades e/ou prácticas da materia que o alumnado deberá entregar para a súa avaliación. | 40 |
Multiple-choice questions | A1 B1 B11 | Proba obxectiva con varias opcións ou alternativas de resposta e só unha delas é válida. | 60 |
Assessment comments | |||
1ª CONVOCATORIA. 1ª Dependendo da asistencia continuada ou non as clases, hai dúas
Avaliación Continua. Nesta modalidad levarase a cabo unha avaliación de tipo procesual consistente na realización dunha serie de actividades y/ou prácticas realizadas en grupo co seguimento periódico de las mismas. Por tanto será obrigatoria a asistencia ás clases (como mínimo o 85% das horas presenciais, é dicir, só se poderá faltar un máximo de 4 módulos no cuadrimestre (no caso contrario deberase optar pola modalidad B), sendo imprescindíbel ademais a participación activa e continuada por parte del alumnado no grupo de traballo na aula (no caso contrario contabilizarase como unha ausencia). Esta avaliación levarase a cabo a partir da: a/ Da presentación por escrito do portafolio grupal, que suporán un máximo dun 40% da cualificación b/ Da proba mixta individual sobre os contidos teórico-prácticos da materia. Isto representa como máximo un 60% da cualificación A cualificación final será a suma das puntuacións obtidas en cada un dos elementos da avaliación segundo o seu peso respectivo . No caso de non • Para aquel a/ a presentación por escrito do portafolio individual, que suporán un máximo dun 40% da cualificación b/ a proba mixta individual sobre os contidos teórico-prácticos da materia. Isto representa como máximo un 60% da cualificación 1ª CONVOCATORIA. 2ª OPORTUNIDADE - Na Modalidade A e B. . Terase que repetir a parte obxecto de avaliación en que non se acadou o 50% do
|
|