Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Educación inclusiva e multicultural |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Educación inclusiva e multicultural | Código | 652G01011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Estratexias didácticas na atención á diversidade e a educación inclusiva na etapa de Educación Infantil |
Abordar a diversidade no aula, evitando o “currículo turístico” O deseño universal de contornas flexibles de aprendizaxe A concienciación lingüística crítica A pedagoxía queer-feminista |
Modelos de Educación Multicultural e Inclusiva |
A Educación Intercultural – bases e exemplos A educación inclusiva – bases e exemplos |
Atención á diversidade cultural e funcional e inclusión na escolaridade temperán |
Cumprir cos dereitos humanos para unha educación cara á xustiza social A concienciación sobre a diversidade humana e o seu valor |
Prexuízos, estereotipos e outros tipos de discriminación e exclusión nas institucións escolares | O racismo e a xenofobia A segregación da diversidade funcional O patriarcado e a matriz heterosexual As ideoloxías lingüísticas e os procesos de minorización lingüística |
Globalización e currículo na Educación Infantil, formas de representación e participación na etapa de Infantil | Recoñecer e representar “As diferenzas que fan diferenza” Deseño de propostas globalizadoras e inclusivas |
|