Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Organización e Avaliación de Institucións Educativas |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Organización e Avaliación de Institucións Educativas | Código | 652G01012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer a organización dos centros nos que se imparte Educación Infantil e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento | A4 A27 A31 |
B3 B10 B16 |
C4 C7 C8 |
Analizar, contrastar e sintetizar información para coñecer as características e dimensións da escola como organización complexa | A13 A23 A26 A27 A31 |
B1 B2 B10 B12 B16 |
C4 C7 C8 |
Interpretar e valorar información sobre diferentes procesos organizativos que teñen lugar nos centros escolares (planificación, traballo en grupo, coordenación, participación, comunicación, toma de decisións, liderado, avaliación, etc.) | A13 A23 A26 A27 A29 A31 A62 A66 |
B2 B3 B5 B7 B12 B16 |
C8 |
Coñecer e usar estratexias de resolución de problemas e conflitos que xorden nas organizacións educativas, sobre todo en torno a cuestións e procedementos éticos relacionados coa diversidade, a igualdade, a equidade, a xustiza social, a sustentabilidade eco-social, e as distintas formas de violencia que xorden nas comunidades educativas. | A12 A13 A23 A30 |
B2 B3 B5 B6 B7 B10 B16 B17 B18 B22 B23 |
C4 |
Desenvolver capacidades de análise crítica, argumentación, debate e colaboración para comprender o funcionamento organizativo das institucións educativas, valorando e respectando diferentes aportacións | A13 A21 A23 A66 |
B2 B3 B5 B6 B7 B16 B24 |
C4 C6 |
Manexar diferentes fontes bibliográficas, lexislativas e documentais para enfrontarse á asignatura cunha actitude de indagación e contraste constante, co fin de entender as variables que inciden na organización de institucións educativas | A1 A4 A8 A13 A25 A27 A31 A61 A62 |
B1 B3 B6 B9 B11 B12 B16 |
C4 C6 C7 C8 |
|