Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Organización e Avaliación de Institucións Educativas |
Contidos |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Organización e Avaliación de Institucións Educativas | Código | 652G01012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A escola como organización: dimensións, funcións e características | 1a. O centro como organización para o desenvolvemento do curriculum e do ensino. 1b. Dimensións constitutivas da organización escolar. 1c. Funcións da escola. 1d. Trazos característicos dos centros escolares. 1e. Enfoques para a comprensión das organizacións. |
2. Políticas educativas e reformas escolares no sistema educativo español | 2a. Incidencia das políticas educativas e das reformas escolares na organización e avaliación da Educación Infantil. |
3. Contexto, estrutura e cultura organizativa | 3a. O contexto organizativo: entre o local e o global. 3b. Estruturas organizativas de goberno, xestión, participación e coordinación. 3c. A organización do alumnado: admisión, agrupamentos e promoción. 3d. A organización da actividade escolar: contidos, estratexias pedagóxicas, espazos, tempos e recursos didácticos, con especial atención ao papel do ciber-espazo e as novas tecnoloxías da información e comunicación. 3e. Cultura organizativa e desenvolvemento profesional e organizacional. |
4. Planificación e avaliación para o cambio e a mellora nas organizacións escolares | 4a. Proxecto educativo, autonomía dos centros escolares e innovación. 4b. Estratexias de avaliación de centros: avaliación externa, avaliación interna e estratexias combinadas. |
5. A constitución da escola como institución democrática: poder e participación da comunidade | 5a. Escolas democráticas: igualdade, equidade e xustiza social ante a diversidade. 5b. A participación como exercicio de cidadanía. 5c. Dificultades do proxecto participativo na escola. 5d. As relacións nas organizacións educativas: conexión e colaboración entre os diferentes actores da comunidade educativa. |
|