Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Fine Motor Games |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Fine Motor Games | Code | 652G01030 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Situar o papel do xogo motor, a súa importancia e repercusions no contexto da Educación Infantil. | A1 A4 A5 A6 A53 |
B3 B6 B17 |
|
Saber empregar o xogo como medio e como contido de ensino - aprendizaxe en si mesmo. | A5 A21 A53 A55 A62 |
B2 |
C1 |
Experimentar intervencións prácticas a través do xogo motor analizándoas críticamente. | A54 A55 A56 A62 |
B3 B15 |
|
Valorar críticamente a presenza do xogo no ámbito da Educación Infantil. | A45 A53 |
B3 |
|
Capacidade para realizar unha análise estructural e funcional crítico no deseño e realización do xogo motor infantil. | A53 A62 |
B3 B10 |
|
Capacidade para ofrecer ao alumnado de Educación Infantil recursos lúdico-motores diversos para un adecuado desenvolvemento da motricidade infantil. | A33 A54 A56 A62 |
B2 |
C7 |
Ser capaz de analizar o xogo da infancia e obter información de utilidade para futuras intervencións didácticas. | A23 A60 |
B1 B3 B8 |
C6 |
Capacidade para deseñar, xustificar, aplicar e evaluar propostas de intervención para traballar a través do xogo motor na Educación Infantil. | A29 A54 A55 A56 A62 |
B4 B5 B6 B11 B12 B18 B23 B25 |
C1 C3 C8 |
|