Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Matemáticas e xogo |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Matemáticas e xogo | Código | 652G01031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Identificar as principais características que definen o xogo | A33 A35 A36 |
B1 B3 B4 B5 B9 B10 B11 |
C3 C4 C6 C8 |
Revisar críticamente as teorías clásicas do xogo e a súa relación coa aprendizaxe | A33 A35 A36 |
B1 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B25 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Analizar e valorar as transmisións que se producen nos xogos | A35 |
B1 B3 B4 B5 B9 B10 B11 |
C1 C4 C8 |
Clasificar xogos desde distintas categorizaciones | A35 |
B1 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B25 |
C6 |
Analizar xogos tradicionais e o seu potencial educativo | A35 |
B1 B3 B4 B5 B9 B10 B11 |
C3 C4 C6 C7 |
Deseñar propostas de xogos adaptadas ás etapas de desenvolvemento cognitivo e emocional do alumnado | A33 A34 A35 A36 A39 A40 A41 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B25 |
C3 |
Desenvolver propostas didácticas de xogos desde unha perspectiva curricular, dando especial importancia aos obxectivos relacionados coas matemáticas | A33 A34 A35 A36 A39 A40 A41 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B25 |
C1 C3 C6 C8 |
Planificar propostas nas que se integren as intelixencias múltiples e en articular a intelixencia emocional, na aprendizaxe das matemáticas | A33 A34 A35 A36 A39 A40 A41 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B25 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Aplicar un enfoque STEAM ás propostas de xogos | A33 A34 A35 A36 A39 A40 A41 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B25 |
C1 C3 C4 C6 |
Potenciar a utilización de recursos TIC | A33 A34 A35 A36 A41 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B25 |
|
Utilizar o traballo colaborativo como estratexia de aprendizaxe e de optimización de resultados | A33 A34 A35 A36 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 |
C4 C6 C7 |
Potenciar a capacidade de valoración e crítica construtiva a través das avaliacións colaborativas e entre pares | A33 A34 A35 A36 A39 A40 A41 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 |
C4 C7 C8 |
|