Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Early Intervention |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Early Intervention | Code | 652G01033 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. | A1 |
||
Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6 | A2 |
||
Coñecer os fundamentos de atención temperá | A3 |
||
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas | A4 |
||
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención. Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades. Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. Colaborar cos profesionais especializados para solucionar ditos trastornos. | A7 A9 A16 A17 |
||
Valorar a importancia do traballo en equipo | A29 |
B5 B18 B24 |
|
Aprender a aprender | B1 |
||
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor | B4 |
||
Autonomía na aprendizaxe | B9 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida | C3 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C8 |
||
Desenvolver actitudes favorábeis ao desenvolvemento sostíbel | A15 |
C4 |
|