Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos |
Contidos |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía do desenvolvemento de 6 a 12 anos | Código | 652G02002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Introdución: bases epistemolóxicas-conceptuais, orientacións teóricas da Psicoloxía do Desenvolvemento | 1.1.¿Que é a Psicoloxía do Desenvolvemento? 1.2. Determinantes do desenvolvemento psicolóxico 1.3. O papel da herdanza e o medio na determinación do desenvolvemento 1.4. Deseño básicos para a investigación evolutiva 1.5. Modelos e paradigmas da Psicoloxía do Desenvolvemento 1.6. Teorías centradas no proceso individual do coñecemento 1.7. Perspectiva etolóxica 1.8. Enfoque ecolóxico 1.9. Teorías centradas nos factores históricos-culturais e no ciclo vital 1.10. Teoría da mente 1.11. Métodos e deseños de estudo do desenvolvemento na aula |
Tema 2. Desenvolvemento Cognitivo e Lingüístico | 2.1. Actividades intelectuais 2.2. Intelixencia concreta: caracterización 2.3. Operacións concretas ou lóxico-matemáticas 2.4. Principais logros cognitivos na nenez 2.5. Logros en linguaxe e comunicación |
Tema 3. Desenvolvemento social e afectivo | 3.1. Autoconcepto e autoestima 3.2. Identidade sexual e xénero 3.3. Desenvolvemento social e moral 3.4. O xogo 3.5. Desenvolvemento do apego e as emocións 3.6. Interacción coa familia 3.7 Interacción cos iguais 3.8. O proceso de socialización 3.9. A representación do mundo social 3.10. A escola e os estudos sociométricos |
|