Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Historia da educación |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Historia da educación | Código | 652G02006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Análise de fontes documentais | A8 A9 A10 B1 B3 B16 B17 B21 | Baséase na utilización de documentos e fontes relevantes para a súa análise e posterior utilización para explicar a natureza dos distintos contidos e aspectos da materia. | 10 |
Traballos tutelados | A8 A9 B1 B3 B8 B10 B12 B15 B16 B23 B24 B25 C1 C6 C7 C8 | Para avaliar esta metodoloxía teranse en conta os seguintes aspectos: - Estrutura: aspectos formais, organización do contido, claridade expositiva e corrección gramatical. - Contido: Comprensión de ideas básicas, dominio conceptual, búsqueda e uso de distintas fontes complementarias e actuais. |
30 |
Recensión bilbiográfica | B1 B3 B9 B15 B16 C1 | Proceso de lectura crítica dun libro elexido polo alumnado entre os ofertados pola profesora. Comprende ademais da lectura da obra en cuestión, a análise do seu contido, unha crítica e mesmo unha valoración en relación con outros documentos de igual ou parecida natureza. Facilitaránse unhas pautas que permitirán a elaboración do mesmo. | 0 |
Presentación oral | B1 B3 B8 B9 B11 B12 B15 B16 B17 B22 B23 B24 C1 C6 | Exposición de traballos realizados diante do grupo de referencia, procurando tirar conclusións sobre a problemática invesigada, documento ou experiencia abordada. Para a súa avaliación teranse en conta os seguintes aspectos: - Orden na exposición. - Relevancia e organización dos contidos expostos. - Coordinación da exposición (que reflicta un traballo colaborativo, non unha suma de partes). - Nivel de comprensión dos contidos básicos. - Claridade expositiva e corrección lingüística. - Creatividade (presentación suxestiva, motivadora, dinamizadora da participación das/os compañeiros/as...) - Uso de recursos... Expoñeranse nas data que se indiquen. É condición indispensable a exposición para presentarse á proba de ensaio. |
10 |
Proba de ensaio | A8 A9 A10 B1 B3 B8 B9 B15 B16 B23 C1 | A proba de ensaio, de carácter individual, utilizada para a avaliación da aprendizaxe o remate do curso consistirá en dar resposta ás cuestións prantexadas que implicarán un tratamento global e integrado dos contidos abordados ao longo da materia. Valoraránse as respostas concretas e precisas, asi como a utilización de fontes (apoio na documentación achegada así como noutras lecturas realizadas) que favorezan un discurso coherente e razoado. A súa realización terá lugar segundo calendario oficial. |
50 |
Observacións avaliación | |||
1. OPCIÓNS DE AVALIACIÓN GRUPO A (M. Dolores Cotelo Guerra) Atendendo ó traballo e á participación do alumnado na materia, a avaliación contempla dúas opcións: Opción 1: A cualificación final será a suma das Na realización da proba de ensaio, o alumnado poderá dispor do material dado pola docente ou de elaboración propia durante os 30 minutos iniciais. No caso de que a avaliación A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a cualificación de suspenso na materia na convocatoria en que se cometa: o/a estudante será calificado de "suspenso" (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidada como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta da primeira oportunidade, se fose necesario. Opción 2: Para o alumnado que non asiste/participa nas actividades de aula (asistencia inferior ao 85%), e con recoñecemento por parte do Decanato da Facultade de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, No caso de que a avaliación resulte negativa ó final do cuadrimetre, a A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha 2. OBSERVACIONS ADICIONAIS:
- Para superar a materia é imprescindible presentar todas as - O sistema de avaliación poderá flexibilizarse segundo estime pertinente a docente que imparte a materia. - O alumnado da - - Ao longo do 2º - O alumnado de Continuación de estudos (repetidor), obrigatoriamente deberá poñerse en contacto ca profesora antes A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha Todas as condicións descritas serán válidas para a 2ª oportunidade. GRUPO B (Narciso de Gabriel) O profesor Narciso de Gabriel concretará esta Guía Docente para o Grupo B. Antes do comenzo das clases enviará esta concreción a todo o alumnado. |
|