Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Organisation and Evaluation of Education Institutions |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Organisation and Evaluation of Education Institutions | Code | 652G02011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
A escola como organización: dimensións, funcións e características. | O centro como organización para o desenvolvemento do curriculum e do ensino. Dimensións constitutivas da organización escolar. Funcións da escola. Trazos característicos dos centros escolares. Enfoques para a comprensión das organizacións. |
Políticas educativas e reformas escolares no sistema educativo español. | Incidencia das políticas educativas e das reformas escolares na organización e avaliación da educación primaria. |
Contexto, estrutura e cultura organizativa | O contexto organizativo: entre o local e o global. Estruturas organizativas de goberno, xestión, participación e coordinación. A organización do alumnado: admisión, agrupamentos e promoción. A organización da actividade escolar: contidos, estratexias pedagóxicas, espazos, tempos e recursos didácticos. Cultura organizativa e desenvolvemento profesional e organizacional. |
Planificación e avaliación para o cambio e a mellora nas organizacións escolares | Proxecto educativo, autonomía dos centros escolares e innovación. Estratexias de avaliación de centros: avaliación externa, avaliación interna e estratexias combinadas. |
A constitución da escola como institución democrática: poder e participación da comunidade | Escolas democráticas e diversidade. A participación como exercicio de cidadanía. Dificultades do proxecto participativo na escola. As relacións nas organizacións educativas: conexión e colaboración entre os diferentes actores da comunidade educativa. |
|