Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
![]() |
![]() |
![]() |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Social Science Teaching I | Code | 652G02019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies | Description | Qualification |
Mixed objective/subjective test | A26 A30 A31 | Dominio de coñecementos teórico-práctico. O uso adecuado dos conceptos, coherencia e cohesión na articulación de ideas, expresión e formulación clara e léxico, sintáctica e ortográfica debe ser considerada. | 30 |
ICT practicals | A35 | Prácticas realizadas a través dos tiques. creación orixinal de materiais multimedia, a aplicación práctica para as clases de Estudos Sociais no ensino primario, o dominio destes materiais, a orixinalidade das creacións Presentación en redes sociais tales prácticas. |
12 |
Oral presentation | B4 B5 B6 B9 B17 C1 C4 | Charla das diversas unidades creadas en orixinais temas interactivos que forman parte deste actividades do curso. Usando tecnoloxías emerxentes, así como os conceptos teóricos e prácticos explicados |
8 |
Guest lecture / keynote speech | A37 B1 B21 B23 C3 | Clases teóricas de diferentes conceptos que son parte do currículo do profesor de escola primaria. o dominio de conceptos científicos avaliaranse | 40 |
Field trip | B13 B15 B22 | Preparación, deseño e actividades "in situ"; diferentes temas recollidos nas clases maxistrales. |
10 |
Assessment comments | |||
Na avaliación terase en conta aasistencia e a participación activa, tanto nas sesións expositivas comointeractivas. Valoraranse os coñecementos adquiridos, a comprensión ecapacidade de síntese, a claridade expositiva oral e escrita e a participacióne cumprimento nas tarefas que se encomenden tanto individuais como en grupo. Asaída ao medio será obrigatoria. Para superar a materia os/asalumnos/as deberán superar cada unha das dúas partes: probas mixta e a suma dasdemais partes, sendo necesario asistir ao 80% das clases. Terán carácter de NON PRESENTADO aqueles/as alumno/as que non concorran á proba mixta ou a calquera apartado da avaliación. O alumnado con recoñecemento dededicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistenciapoderá optar entre facer a proba mixta, cun valor do 60%, e outra proba sobreas interactivas, cun valor do 40% (e superar ambas); ou unha proba escrita(60%) e un traballo tutelado (40%), previo acordo co profesorado (e aprobarambas partes). Arealización fraudulenta das probas ou actividades deavaliación, unha vezcomprobada, implicará directamente a cualificación desuspenso na convocatoriaen que se cometa: o/a estudante será cualificado con“suspenso” (nota numérica0) na convocatoria correspondente do curso académico,tanto se a comisión dafalta se produce na primeira oportunidade como nasegunda. Para isto,procederase a modificar a súa cualificación na acta deprimeira oportunidade, sefose necesario. |
|