Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Expresión corporal e adaptacións curriculares |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Expresión corporal e adaptacións curriculares | Código | 652G02026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer a terminoloxía básica e os conceptos elementais da expresión corporal así como recoñecer as distintas adaptacións curriculares aplicadas nos alumnos con dificultades a nivel motor, psíquico e social. | A4 A6 A57 A58 |
||
Analizar e experimentar os beneficios das prácticas de expresión corporal nos alumnos sen e con necesidades educativas especiais. | A6 A12 A13 A14 A23 A57 A59 A60 A62 A64 A65 |
B5 B6 B14 B17 B21 B23 |
C4 C6 |
Experimentar as distintas posibilidades de movemento do corpo como elemento de expresión e comunicación. | A8 A13 A14 A57 A58 A60 A62 A64 A65 |
B1 B17 B22 |
|
Capacitar ao alumno para o deseño e creación de propostas educativas de expresión corporal e confección de adaptacións individuais curriculares necesarias en nenos con N.E.E. | A13 A56 A58 A60 A61 A63 A65 |
B1 B2 B3 B11 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B22 B24 B25 |
C3 C4 |
Fomentar a actitude de análise crítica da información extraída sobre a concepción do modelo de corpo dominante nos medios de comunicación e na sociedade actual, ademais de analizar as barreiras arquitectónicas que dificultan as posibilidades do movemento. | A7 A10 A13 A14 A15 A23 |
B12 B13 B14 B15 B16 |
C4 C6 C7 C8 |
|