Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Design and Development of the Socio-Educational Action |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Design and Development of the Socio-Educational Action | Code | 652G03002 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | A9 A10 A11 A13 A20 B1 B2 B4 B5 C1 C4 | Traballo en equipo: análise de estudos de caso, realización de microinvestigación con traballo de campo. Por exemplo, Fotovoz. Criterios de cualificación do análise dos estudos de caso: - Informe: adecuación aos requisitos de estrutura e contido, e elaboración da información. - Apéndices: organización e análise de datos (fotos, resúmos, etc.). - Traballo de campo (cantidade e pertinencia da recollida de datos, número de compoñentes do equipo, complexidade/diversidade dos datos). |
45 |
Document analysis | A1 A2 A9 A10 A11 B1 B4 | Proba mixa que permite examinar ideas procedentes das fontes documentais, establecer conexións entre contidos, dar razóns e argumentar e deseñar unha acción socioeducativa a partir dun caso. Criterios de avaliación: - Definición de conceptos: mencionando/recoñecendo aspectos claves. - Explicación de conceptos: presentación razonada das características ou implicacións relacionadas cos conceptos ou identificación de explicacións axeitadas - Relación fundamentada entre contidos de propostas ou proxectos diferentes ofrecendo/recoñecendo información sobre as razóns dos vínculos. - Acción socioeducativa coherente co caso e con as decisións metodolóxicas. |
45 |
Collaborative learning | A1 A2 A6 A9 A10 A11 A13 C1 | Cartafol do grupo (10%) Criterios de avaliación do cartafol: - análise da información - presentación da información - número de tarefas de clase incluidas |
10 |
Assessment comments | |||
Cualificación final Tanto o exame como o traballo colaborativo teñen que ser avaliados con nota mínima de 5 para poder considerarse aptos. Cando algunha das actividades de avaliación non acade a cualificación de aprobado e a suma dos poncentaxes sexa de 5 o superior a 5 a cualificación que figurará nas actas será a obtida na actividade suspensa. Integridade académica: Os contidos incluidos nos traballo deben estar Recoméndase consultar: www.suagm.edu/umet/biblioteca/pdf/GuiaRevMarzo2012APA6taEd.pdf http://www.ugr.es/~plagio_hum/0401Prevencion.htm Política antiplaxio:
Asemade, "A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación, unha vez comprobada, implicará directamente a perda do dereito á oportunidade na que se cometa a falta e respecto da materia na que se tivese cometido. Nas actas figurará como suspenso ou non presentado nesta oportunidade". É dicir: Para evitar o plaxio debe consultarse: http://www.ugr.es/~plagio_hum/ http://blogbibliotecas.mecd.gob.es/2015/01/22/plagio-academico Composición dos grupos e traballo: Nas tarefas en grupo, incluído o traballo tutelado, a avaliación de cada membro variará en función da asistencia a clase, as sesións obrigatorias de seguimento e en función da implicación no proceso. Ao longo da realización do traballo e nas diversas convocatorias de avaliación ponde darse variacións na composición dos grupos e no número de compoñentes se, a criterio da profesora, así se asegura a elaboración apropiada do mesmo. Asistencia: Cunha asistencia inferior o 80% das clases presenciais non contará a nota da aprendizaxe colaborativa. Se realiza o exame sen superar o requisito de asistencia, a cualificación final del alumnado será de 50% para o exame e 50% para o traballo tutelado. Nestos casos o alumnado ten que falar co profesorado sobre as condicións de realización do traballo. Dispensa académica de exención de asistencia: Aqueles e aquelas estudantes que teñan recoñecida a dispensa académica de exención, mediante solicitude previa na Administración do centro, de asistencia serán avaliados a través de traballo e exame individual, igual que aqueles que non cumpran a asistencia do 80% das clases. A nota final será de 50% para o exame e 50% para o traballo tutelado. Será necesario unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia. Nestos casos o alumnado ten que falar coa profesorado sobre as condicións de realización do traballo. Condición de NON PRESENTADO A condición de NON PRESENTADO só será acadada cando non realice ninguna das actividades de avaliación, é dicir nin o dossier, nin a proba de exame nin o traballo tutelado. A realización dalgunha das actividades de avaliación obriga recibir a correspondente cualificación. Linguaxe non discriminatorio e inclusivo, transversalidade de xénero e interculturalidade:: É obrigatorio o uso dunha linguaxe axeitado, respectuoso e inclusivo que visibilice o feminino, evitando termos discriminatorios relativos a xénero, a etnia, a procedencia social, a diversidade funcional, a orientación sexual, etc. Para respectar os dereitos das mulleres e dos colectivos LGTBIQ+. O cumprimento deste requisito implicará ata medio punto de subida na cualificación. Ou de non cumprirse de medio punto de baixada na cualificación. Segunda convocatoria Seguirase os criterios definidos para a primeira convocatoria. Citas e referencias e citación xusta Usarase o estilo Chicago ou unha adaptación do modelo de citas APA para facer visible a figura das mulleres e facilitar o análise da paridade das bibliografías. Deberán usarse referencias que aseguren ou estean próximas a paridade na realización dos traballos da materia amosando autoras e autores dun xeito case igualitario. Para ver como é a citación xusta, consulta o recurso realizado pola biblioteca de nosa facultad https://www.educacion.udc.es/biblioteca/userfiles/igualdade/citacion%20xusta%208M%20(2).pdf. Pode consultarse, para ver exemplos de citación https://biblioteca.uoc.edu/es/pagina/Estilo-APA/ O cumprimento deste requisito implicará ata medio punto de subida na cualificación. Ou, de non aplicarse, de medio punto de baixada na cualificación. Transversalidad de género e interculturalidad e ecoloxía: É obrigatoria a consideración de cuestións inclusivas en materia de xénero, interculturalidade e decolonialismo, e ecoloxía. |
|