Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Orientación ocupacional |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación ocupacional | Código | 652G03021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Caracteriza-lo desenvolvemento institucional da orientación ocupacional e valorar a súa inclusión nas políticas de emprego e nos plans para a igualdade e para a inclusión social. | A1 A3 |
||
Analiza-lo perfil profesional dos profesionais da orientación ocupacional e valorar a importancia e a necesidade de formación ao longo da vida. | A1 |
C7 |
|
Identificar o mercado profesional do/a educador/a social no campo da orientación e formación profesional | A1 |
||
Adquirir coñecementos, destrezas e actitudes para a propia inserción profesional | C7 |
||
Comprender as implicacións para a orientación ocupacional dos cambios producidos no mercado laboral e nos procesos de exclusión laboral. | A5 |
C4 |
|
Adquirir unha actitude reflexiva, crítica e transformadora ante ás problemáticas que atende a orientación ocupacional, analizando e valorando as súas achegas e as súas limitacións na consecución dun emprego e na promoción da xutiza social e dos ODS | A14 |
C4 |
|
Comprende-la terminoloxía específica e usala axeitadamente | B6 |
C1 |
|
Analiza-las bases teóricas da orientación ocupacional e comprender as implicacións para a súa praxe | A2 |
||
Describir os factores ou barreiras que obstaculizan a inclusión laboral de persoas en situación de vulnerabilidade ou exclusión social e valorar as súas implicacións para a acción socioeducativa no ámbito laboral. | A8 |
B1 |
C4 |
Identificar e valora-los posibles usos das tecnoloxías dixitais para as persoas que buscan emprego e para os profesionais da orientación laboral, así como comprender a necesidade de ser profesionais competentes dixitalmente e de promover a competencia dixital nas persoas destinatarias da orientación ocupacional. | A2 |
C3 |
|
Analizar e deseñar accións de orientación ocupacional con enfoque de xénero. | A3 A6 A9 A21 |
B1 B4 |
|
Buscar, seleccionar e almacenar recursos para a praxe da orientación ocupacional utilizando as tecnoloxías dixitais. | C3 |
||
Adquirir actitudes e destrezas de indagación que posibiliten o estudo independente e a formación permanente. | C3 C7 |
|