Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Psychology of Language Development |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Psychology of Language Development | Code | 652G04007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Recoñecer os procesos cognitivos, lingüísticos e sociais sobre os que se fundamenta o desenvolvemento da linguaxe | A2 A3 A32 |
B1 B2 B4 B5 B13 |
C3 C7 |
Identificar os fitos fundamentais do proceso de adquisición da linguaxe en cada un dos niveis de análise lingüística | A2 A3 A26 |
B1 B3 B5 |
C3 C6 |
Prever os diversos factores internos e externos do contexto de adquisición que inflúen no proceso de desenvolvemento da linguaxe | A2 A3 A8 A26 |
B1 B2 B3 B4 B13 |
C3 C6 |
Distinguir entre os procesos típicos ou atípicos de adquisición da linguaxe, atendendo á variación tanto individual como da contorna familiar e/ou escolar. | A2 A3 A8 A26 A32 |
B2 B3 B4 B13 |
C3 C6 |
Seleccionar ferramentas de avaliación axeitadas para a avaliación do desenvolvemento da linguaxe | A8 A26 A28 A32 |
B1 B2 B3 B4 B13 |
C3 C6 |
Analizar mostras de fala de acordo aos niveis lingüísticos fundamentais no desenvolvemento temperán da linguaxe e as adquisicións lingüísticas posteriores. | A3 A8 A26 A28 |
B2 B3 B4 B24 |
C3 C6 C7 |
Exemplificar aspectos típicos ou atípicos no desenvolvemento da linguaxe a partir das mostras analizadas. | A18 A26 A28 |
B2 B3 B4 B5 B24 |
C6 C7 |
Expor de forma argumentada o traballo (grupal) realizado. | A28 A32 |
B1 B2 B4 B13 B24 |
C3 |
|