Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Assessment of Behavioural Disorders |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Assessment of Behavioural Disorders | Code | 652G04019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Realizar a avaliación das alteracións da linguaxe nos trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe: trastorno específico da linguaxe, as alteracións no desenvolvemento da linguaxe por deprivación social e as asociadas a contextos multiculturais e plurilingüismo; os trastornos da fluidez da fala; as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo e as inhibicións | A10 A26 |
||
Coñecer e aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación. | A9 |
||
Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico. | A8 |
||
Ser quen de elaborar un informe de avaliación logopédica unha vez rematado o proceso de avaliación | A11 A21 |
||
Ser quen de avaliar os resultados da intervención logopédica planificando períodos de seguimento | A12 A26 |
||
Capacidade de análise e síntese. | B7 |
||
Asumir como profesional e ciudadano a importancia da aprendizaxe a longo da vida. | C7 |
|