Teaching GuideTerm Faculty of Health Sciences |
Máster Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (semipresencial) |
Subjects |
Neurorrehabilitación Integral e Comunitaria |
Methodologies |
Identifying Data | 2023/24 | |||||||||||||
Subject | Neurorrehabilitación Integral e Comunitaria | Code | 653862318s | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 5 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Clinical practice placement | Realizaranse prácticas clínicas na Unidade de Lesionados Medulares co obxectivo de familiarizarse cos métodos de evaluación, cos tratamentos mais habituais e coas novas tecnoloxías en Neurorrehabilitación. A asistencia ás mesmas computará na avaliación tal e como se establece no apartado 7 da presente guía |
Supervised projects | Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. O alumno realizará baixo a tutela e seguimento do profesor un traballo final relacionado cos contidos da materia e que computará na avaliación da mesma tal e como se establece no apartado 7 da presente guía |
Case study | Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Introductory activities | Actividades que se levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino-aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, intereses e/ou motivacións que posúe o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren alcanzar, vinculados a un programa formativo. Con ela preténdese obter información relevante que permita articular a docencia para favorecer aprendizaxes eficaces e significativos, que partan dos saberes previos do alumnado. |
Document analysis | Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos (fragmentos de reportaxes documentais ou películas, noticias de actualidade, paneis gráficos, fotografías, biografías, artigos, textos lexislativos, etc.) relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. Pódese empregar como introdución xeral a un tema, como instrumento de aplicación do estudo de casos, para a explicación de procesos que non se poden observar directamente, para a presentación de situacións complexas ou como síntese de contidos de carácter teórico ou práctico. |
|