Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Grao en Terapia Ocupacional |
Asignaturas |
Estancias Prácticas VII |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Estancias Prácticas VII | Código | 653G01404 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | Anual |
Cuarto | Obrigatoria | 22 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Desenvolver as habilidades prácticas necesarias para poder desempeñar actividades profesionais como terapeuta ocupacional: segundo o estadio de aprendizaxe e acordo ás competencias seleccionadas. En definitiva ampliar os coñecementos e a capacidade para aplicar: a teoría e a práctica de Terapia Ocupacional, as ocupacións terapeuticamente e as Actividades da Vida Diaria terapeuticamente en todas as áreas de desempeño ocupacional | A5 A9 A13 A15 A21 A22 A24 |
B6 B31 B37 |
C1 C4 C6 |
Observar, analizar e reflexionar sobre o centro de prácticas e as funcións do/a terapeuta ocupacional integrados/as no sistema sanitario, educativo, domiciliario, laboral e social de pertenza. Asemade el/la alumno/a debe desenvolver a capacidade para manter a dignidade, privacidade e confidencialidade da persoa. | A23 A29 |
B6 |
C1 C4 |
Observar, analizar e reflexionar sobre a relación terapéutica en terapia ocupacional. E, á súa vez, desenvolver a capacidade para unha comunicación efectiva co usuario, familias, grupos sociais e outros profesionais; capacidade para establecer unha relación de empatía co usuario, familia, grupos sociais e outros profesionais; e desenvolver a capacidade para permitir que os pacientes e os seus coidadores expresen as súas preocupacións e intereses e que poidan responder adecuadamente. | A17 A18 |
B5 B7 |
C1 |
Observar, identificar, analizar e reflexionar sobre o perfil do usuario dos servizos de terapia ocupacional. | A6 A12 A13 |
B1 |
C1 C4 |
Observar, identificar, preparar, analizar e reflexionar sobre algunhas técnicas empregadas en terapia ocupacional | A3 A9 |
B4 B5 B29 |
C6 |
Desenvolver razoamentos e habilidades de orde superior no xuízo profesional e na toma de decisións. De esta forma, el/la alumno/a amplia la capacidad para informar, registrar, documentar y si cabe, derivar, el proceso de intervención. | A10 A14 |
B8 |
C4 C6 |
Desenvolver habilidades de exploración dos recursos de investigación en apoio á investigación e á practica baseada na evidencia. | A13 A28 |
B22 B24 |
C1 C4 |
Dar o control ó estudante de ser un profesional autónomo que valora a súa contribución ó equipo e ó servizo. | A16 A19 A31 |
B4 |
C1 C4 C7 |
Inculcar unhas habilidades para “a aprendizaxe ao longo da vida” e dun desenvolvemento profesional continuo; e un recoñecemento da importancia destes. | A20 |
B6 |
C1 C4 C7 |
Desarrollar capacidad para: sintetizar un abanico de información que permita determinar si la persona es susceptible de recibir tratamiento de Terapia Ocupacional. Reconocer e interpretar signos de función-disfunción de la persona en valoración y diagnóstico ocupacional. Así mismo la capacidad para responder a las necesidades del paciente evaluando, planificando y desarrollando los programas individualizados más apropiados junto a la persona y su entorno, sus cuidadores y familias y otros profesionales. En definitiva, utilizar el razonamiento clínico revisando y reajustando el tratamiento. | A7 A8 |
B3 |
C7 |
|