Proba mixta |
A13 A31 B2 B4 B8 B12 B13 C1 C3 |
Exame sobre os contidos teórico-prácticos da asignatura, composto por preguntas orais ou escritas, de desenvolvemento breve ou tipo test, a resolver polo alumno nun tempo determinado. |
40 |
ALUMNADO XERAL (SIN DISPENSA DE DOCENCIA) Será imprescindible entregar o 80% das prácticas e acadar como mínimo un 50% da puntuación correspondente ás mesmas para poder concurrir á proba mixta final. Se o alumnado non acada este mínimo, non se terán en conta as avaliacións do resto de metodoloxías (sesión maxistral e porba mista) e a avaliación constará SUSPENSA na convocatoria
ordinaria e poderá volver examinarse na segunda oportunidade, onde a
metodoloxía de avaliación será unha única proba obxectiva por valor do 100
% da cualificación, versando tanto sobre contidos teóricos como prácticos
do programa. A entrega das prácticas para a súa valoración só poderá realizarse na plataforma Moodle o na que estableza o personal docente e seguindo as indicaciones dadas polo mesmo. A cualificación de NON PRESENTADO aplicará cando o alumnado só participe de actividades de avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificación final, con independencia da nota acadada. ALUMNADO CON DISPENSA DE DOCENCIA CONCEDIDA
O alumnadoque non poida facer un normal seguemiento da materia por ter concedida de forma expresa a DISPENSA DE DOCENCIA, poden optar pola avaliación contínua ou de xeito alternativo, poderán optar por
examinarse do 100% da súa cualificación por medio dunha proba obxectiva
final, versando tanto sobre contidos teóricos como prácticos do programa. Na modalidade de avaliación contínua, o alumnado deberá entregar o 100% das prácticas e acadar un mínimo do 80% da puntuación total para poder concurrir á proba obxectiva final. Na modalidade de só proba final, deberá conseguir o como mínimo o 50% do total para superar a materia. De non superar calquera destas avaliacións, a avaliación constará suspensa
na convocatoria ordinaria e poderá volver examinarse na segunda oportunidade, onde a metodoloxía de avaliación será unha única proba
obxectiva por valor do 100% da cualificación, versando tanto sobre
contidos teóricos como prácticos do programa.
|