Guía DocenteCurso Facultade de Turismo |
Grao en Turismo |
Asignaturas |
Socioloxía do Turismo |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía do Turismo | Código | 662G01001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. As distintas concepcións sociolóxicas da realidade aplicadas ao turismo. |
1.1 Opción multiparadigmática e integrada. 1.2 Paradigmas consenso-conflito. 1.3 Outras teorías aplicadas ao turismo. |
2. Métodos e técnicas de investigación aplicados ao turismo. |
2.1 Metodoloxía pluralista. 2.2 Métodos cuantitativo e cualitativo. 2.3 Técnicas de recollida e tratamento de datos dos devanditos métodos. 2.4 Fases do método cuantitativo-deductivo aplicado ao turismo. |
3. Cambio social e turismo: a evolución do turismo en relación cos grandes cambios sociais. |
3.1 Turismo de nobleza e de burguesía. 3.2 Turismo de masas. 3.3 Turismo del siglo XXI. |
4. Tendencias do turismo no futuro. | 4.1 Tendencias segundo a OMT. 4.2 Riscos mundiais ou locais e posibles variacións das previsións turísticas. 4.3 Sociedades da información. |
5. As funcións do turismo para os turistas. As motivacións dos turistas. | 5.1 Funciones do turismo: perspectiva da liberación e realización humanas, perspectiva crítica. 5.2 As motivacións dos turistas. |
6. A construción social dos produtos turísticos. | 6.1. Fases na construción social dos recursos-produtos turísticos e das necesidades dos turistas. 6.2. Obxectivación dos recursos turísticos. Perspectiva da autenticidade. 6.3. O ciclo de vida dos recursos-produtos-destinos turísticos |
7. Repercusións do turismo no desenvolvemento integral das sociedades. |
7.1. O paradigma do desenvolvemento integral do espazo social. 7.2. Distintos capitais que contribuen ao desenvolvemento integral. 7.3. Metodoloxía de análise. |
8. Os planes estratéxicos de desenvolvemento turístico: contidos, estrutura e metodoloxía. |
8.1. Modelos de planificación turística. 8.2. Contidos e estrutura do plan. 8.3. Metodoloxía. 8.4. Exemplos de planes turísticos. |
9. Imaxe proxectada e percibida dos produtos turísticos. | 9.1 A creación da imaxe proxectada. 9.2 A imaxe percibida, satisfacción e comportamento do consumidor. |
10. O comportamento do consumidor turístico. | 10,1 Estudos macrosociolóxicos da demanda turística. 10.2 Estudos microsociolóxicos. |
|