Traballos tutelados |
A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Valorarase a orixinalidade, o rigor metodolóxico, a profundidade do contido e a utilización de fontes documentais aceitadas.
Expondranse oralmente e se realizará en grupos. |
20 |
Presentación oral |
A4 A5 A6 A7 A12 A8 A9 A10 A11 A13 A14 A2 A3 B13 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B3 B2 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 |
Presentación en el aula de un tema/epígrafe de teoría asignado por el docente.
Poderíase sustituir por unha exposición si se realizara o ApS |
10 |
Esta estructura emplearase tanto para a primeira como para a segunda oportunidad (e adiantada) e tanto para o alumnado a tiempo completo como para os de tiempo parcial.
Así, para a segunda oportunidade (e adiantada), o alumnado que non superase a materia na primeira oportunidade debe realizar o exame na data establecida e pode revisar/mellorar ou realizar as actividades dos outros componentes da evaluación, ainda que se garda a nota correspondente á evaluación contínua para a segunda oportunidade e para o curso académico seguiente.
A calificación de Non Presentado corresponde ao alumnado que non realiza o exame (todas as oportunidades)A realización fraudulenta das probas, unha vez comprobada, implicará a
cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto
da materia en que se cometese: o/a estudante será cualificado con suspenso
(nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a
comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para
isto, procederase a modificar a súa cualificaciíon na acta da primeira
oportunidade, se fose necesario.
O plaxio detectado nalgunha das actividades de evaluación continua
(revisarase co programa Turnitin) supondrá a calificación de "0" nese
componente de evaluación o “Alumnado con recoñecemento de dispensa académica de exención de asistencia” será evaluado do mesmo xeito. A materia poderá ser adaptada ao estudantado que precise da adopción de medidas encamiñadas ao apoio á diversidade (física, visual, auditiva, cognitiva, de aprendizaxe ou relacionada coa saúde mental). De ser o caso, deberán contactar cos servizos disponíbeis na UDC/no Centro nos prazos oficiais estipulados de maneira previa a cada cuatrimestre académico, coa Unidade de Atención á Diversidade ( https://www.udc.es/cufie/ADI/apoioalumnado/); no seu defecto, coa tutora ADI da Facultade de Turismo. Segundo se recolle nas distintas normativas para a docencia universitaria, deberase incorporar a perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista, bibliografía de autores/ass de ambos sexos, etc). Traballarase para identificar e modificar prexuizos, situacións de discriminación e actitudes sexistas paracorreixilas e fomentar valores de respeto e igualdade.
|