Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Arquitectura Técnica |
Mestrado Universitario en Dirección Integrada de Proxectos (Plan 2017) |
Asignaturas |
Xestión dos RRHH do proxecto, das comunicacións e da xestión de interesados |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Xestión dos RRHH do proxecto, das comunicacións e da xestión de interesados | Código | 670471117 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | PRESENCIAL: Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. SEMIPRESENCIAL: Para os alumnos nesta modalidade, se lles colgará en Moodle material audiovisual coa explicación da materia. |
Estudo de casos | PRESENCIAL E SEMIPRESENCIAL: Metodoloxía onde o suxeito se enfronta ante a descrición dunha situación específica que suscita un problema que ten que ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Discusión dirixida | PRESENCIAL: Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. SEMIPRESENCIAL: Participación nos foros plantexados na plataforma virtual |
Traballos tutelados | PRESENCIAL E SEMIPRESENCIAL: Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. |
|