Guía DocenteCurso Escola Universitaria de Arquitectura Técnica |
Grao en Arquitectura Técnica |
Asignaturas |
Ferramentas Gráficas Dixitais para a Edificación |
Metodoloxías |
|
|
|
Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Ferramentas Gráficas Dixitais para a Edificación | Código | 670G01109 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | O formato da docencia expositiva consiste na modalidade de exposición oral complementada co uso de medios audiovisuales e a introdución de cuestións suscitadas aos estudantes coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A exposición oral poderase complementar con outro tipo de actividades formativas como conferencias, presentacións, charlas, visitas, etc. |
Solución de problemas | Técnica mediante a que ha de resolverse unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución. |
Prácticas a través de TIC | Realización de tarefas prácticas específicas nas que sevaplicarán os coñecementos adquiridos sobre as distintas ferramentas gráficas digitales. |
Obradoiro | A docencia interactiva organízase segundo a estrutura de taller, modalidade formativa orientada á aplicación das aprendizaxes adquiridas nas clases teóricas e na que se poden combinar diversas metodoloxías/probas (exposicións, simulaciones, debates, solución de problemas, prácticas guiadas, etc) a través da que o alumnado realiza tarefas eminentemente prácticas sobre un tema específico, co apoio e a supervisión do profesorado. |
Traballos tutelados | Con esta metodoloxía preténdese promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo tutélaa do profesorado tanto en escenarios académicos como profesionais. Refírese á aprendizaxe de "como facer as cousas", é o estudante o que asume a responsabilidade da súa formación. |
Portafolios do alumno | Consiste na recopilación de datos que o alumno vai elaborando a partir das sesións teóricas (expositivas) e das súas reflexións persoais relativas ao traballo proposto: datos gráficos, imaxes, debuxos, referencias bibliográficas, documentación técnica e apuntes relacionados co desenvolvemento de cada un dos exercicios propostos. |
Proba obxectiva | Realización de probas que se consideren necesarias co fin de valorar adecuadamente o grado de asimilación dos contidos conceptuais e procedimentales da asignatura. Estas probas poderán ter un formato variado e adaptado ás características especificas dos contidos expostos. |
Análise de fontes documentais | Para o desenvolvemento material dos traballos, procederase á análise das fontes documentales relacionadas co tema proposto mediante a utilización de documentos audiovisuales, bibliográficos, reportaxes documentales, paneles gráficos, fotografías, maquetas, artigos, textos informativos, normativa de aplicación, etc. De forma individual ou nos grupos de taller analízase a documentación dispoñible e amplíase, elaborando unha síntese das distintas fontes documentales. |
|